biarkan blog berbicara

" When in a relationship, it’s not about the labels or becoming official. It’s about getting to know someone well enough to develop genuine feelings for them. It’s about being understanding and forgiving when situations are at their worst. It’s about loving someone, not for what they have to offer but who they are. It’s never about blaming your significant other for not treating you like how you want to be treated, it’s about how hard they try to keep you around. "

14 November 2011

we're back !

Bismillahirahmanirrahim.

Alhamdulillah, selepas kesedihan sepanjang cuti mid sem hari tuh daku berharap nak mulakan hari hari selepas mid semester ni dengan berjaya lah hendak nya. Heuhuhu, dah la kena beraya kat gombak ni, sorang sorang pulak tuh ;'{ okay, macam tak sedih je. jom ambik mood sedih jap. okay. ce try pasang lagu cik ramlee - dendangan perantau .
   
   Di hari raya
   Terkenang daku kepada si dia 

   Kampungku indah nun jauh di sana
   Ayah serta bondaku

  Di tepian mandi
  Danauku hijau yang aman damai selalu
  Nun di sanalah tempat aku bertemu
  Aku dan dia


Okay, nyanyi sikit sudah la ye. kang terbanjir pulak perkarangan universiti islam antarabangsa malaysia ini pula. Tapi raya kat gombak ni not bad la sangat -.- cuma bangun pagi raya sorang sorang, pergi semayang raya sorang sorang pastu dengar takbir raya sorang sorang ;'{ tak sedih pun, biasa la tuh~ dah name pon forever alone ye dop? Hoo, ade org tak caye aku pi semayang raya ! tapi takpe, aku dah sediakan bukti kukuh lagi berasas. Muehehe :)

















Hoo, ni gambor kat masjid uia dikala khutbah raya. yelahh bukan gambar aku ! gambar orang laen sebab aku jadi potographer je. Umpama pepatah encik puan siti hidayah  pernah berkata "Photographer takleh masuk lam gambor" . So, disebabkan profesional potograper cakap cenggitu ! daku pon menurut sahajaa. Lepas siap solat belaka laka, daku berlepas ke male sport complex sebab ade nak menyembelih haiwan sembelihan yang cukup syarat sebagai haiwan korban. Haa, demo tau dop syarat haiwan untuk menjadi korban ? tak tau leh google ye.

















Letak se jelah gambor ye dop, sebab aku takleh tengok darah byk2. so takleh amik gambar byak2 nanti pening pale. Darah tinggi , lemah paru paru, parkinson, sawan air, semua aku ade. so takleh tengok darah2 byk ni. Pastu pas tengok upacara itu, daku beransur pulang ke bilik je, melepak plus tidur bla bla bla.Aku balik rumah raya ke 4 , pastu cuti kejap je kat rumah ;'{ tiga hari je, then sabtu balik uia balik. Sungguh tahik ! Tapi okay gak balik uia, takde la sedih sgt lonely kat rumah. adek2 aku sume kat sekolah :'{ huhu. Then, hari ahad tuh aku teman membe aku joul date ngan awek die plus membe aku lagi sorang , prap :D 
Pastu kitorang pegi men boling, makan2 pastu mengarut. Sumpah lame gile tak macam tuh, kitorang kembali menjadi kanak kanak riang.

















hahhaahaaa, we're back ! muehehe, mereka sudah kembali bersifat seperti orang kurang sifat mahmudah. -.- ish3. tapi alhamdulillah, dah lama tak macam ni. awek si joul ni pon melayan je la pakwe die jadi macam ni.
Klah, malas cakap byk. KBAI !

2 comments:

Anonymous said...

berisi! huehuehue

Rafiq Zain said...

Muehehe, makan byk duk gombak ni. gemok doh kawe :D