biarkan blog berbicara

" When in a relationship, it’s not about the labels or becoming official. It’s about getting to know someone well enough to develop genuine feelings for them. It’s about being understanding and forgiving when situations are at their worst. It’s about loving someone, not for what they have to offer but who they are. It’s never about blaming your significant other for not treating you like how you want to be treated, it’s about how hard they try to keep you around. "

21 November 2011

wind of change

Take me to the magic of the moment 
On a glory night 
Where the children of tomorrow share their dreams 
With you and me 



Malam ini sesungguhnya perkarangan uia amat sunyi sebab final bola sepak sukan sea, so budak2 laki mostly melepak luar tengok bola then aku terkapai2 kat uia ni kelaparan sebab moto takda nak keluar.Mahallah pulak tibe2 la die tutup kafe 2 3 ari neh :'{ lapar ler. ade sape2 nak post makanan tak? Big Mc ke, Bakso ke, Ayam Kunyit pun boleh :'} Btw, aku sedang menunggu update score dari someone yang penting gile dalam hidup aku, teringat pulak time final Piala Suzuki dulu-kitorang memang sokong gile2.even jauh pon update tuh setiap minit, setiap pass bola update :} muehehe.


Cakap pasal bola pulak en, hujung minggu lepas aku ngan membe2 aku wat ar part-time jadi tukang kutip bola kat bangi- footbal tournament under Asian Football Confederation tuh :} muehehe. dapat la jugak merasa tengok budak2 harimau muda B depan2 muka, siap diorg panggil kitorang abang lagi. kerja kutip bola ni memang gile ar tercabar ketahanan fisikal mahupun mental tapi sib bek la gaji die masyuk jugak.kire boleh la time time takda duit ni :P satu sesi dapat 50 hengget, aku handle 3 sesi dapat la seringgit lima puluh sen ratus :D Tapi nak mendapat seratus lima puluh sen tuh punye ar bermandi peluh aku, ngan cuaca tak menentu nye boleh pulak pagi sampai tengahari cam panas gile then hujan lebat pulak~ tapi pelangi nye mane? muehehe. hitam terbakar aku pas 2 hari tu -.-
Ahad tuh pas abes keje, ngan pakai three quarter tracksuit nye siap ngan baju biru untuk tournament tuh terus pegi lepak alamanda,mengabiskan wang gaji -.- aishh.tak senonoh betul. ngan peluh2 tak mandi terus lepak alamanda. oh lupa nak kenalkan memb2 aku time tuh :] ade la lapan org termasuk aku, da macam team futsal lak. aku, adeep, prap, jun, pelat, naim, halim ngan amir.Then masa lepak2 kat situ, aku ternampak la gadis cun jaga gerai shawl.terus la ape lagi straight je, actually aku tertarik kat shawl tu je. tibe2 tengok shawl teringat orang kat sane.ingt nak belikan something untuk die bile jumpa nnti.Usha2 harga sikit, then kitorg off gi umah adeep untuk mandi pastu off to uia :}


































Arghh, great start for this week i guess :} have a nice conversation before tido then bangun pagi segar gile plus mood okay pulak. pegi kelas dapat result mid sem utk programming yang gile payah aritu. Alhamdulillah result okay la compare to the rest of the class tapi yang tak bape best nye brother decide nak wat midsem balik sebab ramai gile dapat teruk -.- tapi positif positif wahai rafiq ! time tu la nak naikkan carry mark. Focus finaleee! Pas abes programming, off to lunch kat hs. cam biasa lauk aku, amik ikan keli goreng sikit godek2 dengan sambal sikit pastu kuah kuning plus sayur lemak.makin berlemak krim idaman ramai la aku. dah kenyan molek, pegi econs dept sebab nak solat situ, pastu terus pi kelas management :| cuak nak dapat result. tpi ghupenye tak dapat lagi hari ni. yes! simpan cuak tuk minggu depan. Kelas ungs cam biasa la, kelas paling syiok ari isnin ngan rabu haha. bro tuh memang best gile, memang ilmu tinggi beliau tu :} He's Awesome. then kuar la kate2 die yang mengmotivatekan diri ku hari ni.

"Everyone have the right to dream, but not every dream are right and true" -Bro Salah.

Actually, memang tiap2 kelas die je ade je ayat dei yang menusuk kalbu ku. haa, cakap pasal ayat atas tu termikir jap aku, yang kita neh selalu je berangan kan.sampai kadang2 melebih2 pulak berangan.memang betul la kita semua ade hak nak berangan ke ape ke,tapi tak semua angan2 tuh bawak kebaikan kat kita kan. so pandai2 la bahagikan antara realiti ngan fantasi okay :}



okay, currently mendengar lagu ni.agak menusuk jugak la. layan je lah korang. :} bye bye,sampai ketemu lagi ya kalian.

No comments: