biarkan blog berbicara

" When in a relationship, it’s not about the labels or becoming official. It’s about getting to know someone well enough to develop genuine feelings for them. It’s about being understanding and forgiving when situations are at their worst. It’s about loving someone, not for what they have to offer but who they are. It’s never about blaming your significant other for not treating you like how you want to be treated, it’s about how hard they try to keep you around. "

27 August 2013

Program Aspirasi Kerjaya

Fehh lama tak update blog, agak busy dengan kerja kerja lain tak sempat nak mengupdate blog ni ha. Ada orang rindu tak nak baca blog aku ? hahha, btw aku baru abis wat part time untuk PC fair baru baru ni kat klcc then hujung minggu ni nak kena pegi kuantan join program Aspirasi Kerjaya kat skolah lama aku. Boleh la nak jumpa membe membe lama sambil buat mini reunion gittew.

Keje pc fair aritu antara keje paling best aku buat ah, boss baik gile. Plus dia cina muslim so boleh la nak tau cerita camne dia boleh tertarik dengan islam and jawapan dia menusuk. Kalau dah cinta agama, masuk la islam :) bagus boss aku ni, gaji tak berkira semua bende dia nak bagi bonus. Awesome boss awesome, then kenal2 ramai jugak partimer lain yang keje skali dengan aku, macam macam background lah ade - budak medic usim la, budak political science la, budak tak belajar pun ade. Aku respek diorang, muda muda dah start cari rezeki
.
Snap sikit !  
Hidup aku busy skarang, tapi alhamdulillah lah boleh jugak penuhkan masa yang free takde laa aku membuta je pagi ke petang. Hujung minggu ni nak kena shoot pi Kuantan, Pekan sebab ade program Aspirasi Kerjaya kat sekolah lama aku, perkongsian ilmu pasal kos kat universiti laa. lebih kurang camtu laa. haha. Kena prepare kan poster ke gambar tah.


Ape ape pun doakan aku success dalam program ni, akhir kata. Salam Kemerdekaan.

No comments: