biarkan blog berbicara

" When in a relationship, it’s not about the labels or becoming official. It’s about getting to know someone well enough to develop genuine feelings for them. It’s about being understanding and forgiving when situations are at their worst. It’s about loving someone, not for what they have to offer but who they are. It’s never about blaming your significant other for not treating you like how you want to be treated, it’s about how hard they try to keep you around. "

17 March 2011

aku pakcik! omaiigod!

assalamualaikum :D

whoahh, akak aku da beranak2 dah pagi ni :D ape? aku da jadi pakcik di-usia muda? ahhhh,,adekah aku cukup tua untuk dipanggil pakcikk :( huhuhu, haha, ni cucu pertama ma n abah :D so diorg cam suka sgt~ da 2 hari diorang duk teman akak aku kat sepital uhh, means aku yang duk menjaga hadek-hadek aku yang busuk semuanya. -.-

Ohh ma n abah sungguh semangat teman akak yang nak bersalin uh, so aku terbayang2 nanti bini aku nak terkeluar anak dari perut beliau adekah ibu bapa ku maseh bersemangat seperti ini ;)
*sayang2!nak ma n abah teman x? XD keh keh bergedik-an jap.

Dua hari menjaga hadek hadek umpama menatang minyak yang penuh -.- *mende kaitan peribahasa neh, ahh xpe. diorang memang bersifat menatang pon. Aku rase lau akak aku lau mak aku teman akak aku sminggu mkna nya hadek hadek aku pon seminggu tak mandi. mende la diorg neh, bangun pagi terus maen game*aku join gak kadang2.

Ishh, yang tak menahan je segala kerja rumah aku wat, basuh baju, masak nasi wat air. huh :| nasib baik aku neh ade bakat jadi surirumah sepenuh masa -.- plus aku kan abang mithali so cam tak kisah mende2 remeh neh! ahh, duit aku pon abes~ asal petang je budak budak busuk neh nak makan burger! so bangkrupsi aku dua hari neh, buddget overr -.- da sekali beli burger da 5 ketul! ahh. tensen, asal aku kena jaga ramai budak budak neh. poke kang poke kang -.-

Haishh, ehh lari tajuk ari neh lak. amende tajuk aku jadi pakcik cite pasal jaga budak! ehh ehh, tahniah ye akak ku atas kelahiran anak pertama neh :P keh keh keh

6 comments:

zikran said...

hahaha. mantap2 :D

Anonymous said...

bestnyeee! tahniah..gamba2?
-fiqahpeers-

rasyiqah.razali said...

mana gambar anak saudara kau? haha. say CONGRATS tu ur sis! ;)

Anonymous said...

tahniah !

iEka said...

cayalah pak cik sorg ni..pe nama anak kaka ko tuh??
soalan luar silibus> nme anak lelaki ko pe eh?

rafiq zain said...

haha :D name beliau Amanina Batrisya XD