biarkan blog berbicara

" When in a relationship, it’s not about the labels or becoming official. It’s about getting to know someone well enough to develop genuine feelings for them. It’s about being understanding and forgiving when situations are at their worst. It’s about loving someone, not for what they have to offer but who they are. It’s never about blaming your significant other for not treating you like how you want to be treated, it’s about how hard they try to keep you around. "

14 January 2011

kalau suka cakap suka

dulu kan masa kecik2 mak selalu cakap kalau kita nak sesuatu kita mesti usaha untuk dapatkan..
mak cakap usaha tangga kejayaan..pastu bila dah dapat mesti gembira gile-gile nak mampus kan..
mak cakap..lau nak pandai kita kena belajar betul-betul..baru boleh skor.. setiap pe yang mak bagi petua mesti betul~ konpem dapat la.

tapi skang bila aku gune petua tu xdapat pon.. kadang-kadang bila kita suka kan seseorang kan mesti kita usaha gile babi nak ngorat die kan *hanya laki yang lakukan*.. kite punya ar try wat yang terbaik tok puaskan ati die.. ape je yang die suka kita mesti nak suka jugakk..(nak jugak!).. sampai kadang-kadang kita terpaksa bagitau orang tu banyak-banyak kali yang kita sayang gile kat die untuk die percaya... tapi percaya arr lau kita usaha cam manaa pon if hati orang tu xpernah terbuka tok terima kita.. kita xmungkin dapat orang tu..sebab kita cuma manusia yang semestinya tak dapat nak memenuhi permintaan hati setiap orang.

*saya mungkin xsempurna tapi saya masih ada hati untuk mencintai anda.

*terimalah setiap takdir yang tertulis- sekurang-kurangnya saya masih mampu mencintai walau tidak mungkin dicintai.



8 comments:

.:paeen:. said...

cari org yg terima kita seadanya..
jgn berlakon kalau xminat! =)
huhu

rafiq zain said...

thnks paeen :) *cik afiq bagaimana?sehatt? hehe

.:paeen:. said...

hahaha...cik afiq mesti r cihat..tau2 je=)
hhuhu..
rafiq, awek mane ko ushar ni?
haha

rafiq zain said...

haha :) awek mane tu xpenting. :) yang penting beliau tahu. haha. *gedik kan.

.:paeen:. said...

haha...
ko memang gedik dr dulu..
btw, gud luck!=)

amira najihah said...

bagus2..usaha lg ye..setiap manusia itu x perfect..:)

Anonymous said...

wish u besh of luck bebeh...ahha...

Anonymous said...

giving up? never thought u would.